با سلامی گرم در فصلی سرد

متاسفانه بر ما هم ناخوشایند بود که مدتی در خدمت دوستان و بروزرسانی مطالب نبودم

اگر یادتان باشد یا دقیقتر بگم اگه تو جریان ماجرای پروژه Raytheon بوده اید که این خبر براتون جالب و شما منتظرش بوده اید و اگر هم چنین نباشد که برایتان بهت انگیز است.چندی پیش حدود سال 2002 بود که بودجه ای معادل6میلیارد تومان سالانه به پروژ ه ای علمی-نظامی اختصاص داده شد و موضوع آن تجهیز سربازان نظامی و نیز مصارف تکنسین های ناسا بود.همان رویایی که ما در 2نسخه از فیلم IRON MAN شاهدش بودیم.سورس اول آن چند سال پیش معرفی شد و بدلیل محدودیت هایی که داشت تا نمونه کنونی یعنیXOS-2 وقفه نسبتا طولانی داشت.

sarcos raytheon پروژه های زیادی را بدست دارد ولی پروژه exo skeleton man که بمعنای پوشش استخوان مانند بدن است ،جایگاه ویژه ای دارد،درسته که تا رویای فیلم مرد آهنی بسی راه مانده و چه بسا غیر قابل دسترس باشد ولی ایده ایده ای جالب و مفید(میتواند مخرب تلقی شود) است.جالبتر اینکه خود clark gregg هم این لباس رو واسه تست پوشیده !عکس های جالب هم ازش تو دسترسمه که سعی میکنم به اسلاید تبدیل و قرار بدم.بجای توضیحات فنی قطعات تصمیم دارم به زبان ساده تر ویژگی های اون رو ذکر کنم.پس برای توضیحات  آن طبق تحقیقی که کردم به ادامه مطلب رجوع نمایید و در آینده ای نزدیک ویدیویی از رونمایی قدرت های آن بوسیله مهندس راکس جیمز و مشخصات فنی تر رو اضافه میکنم.



این xos 1 است:


و این هم سویت کنونی XOS_2:







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: